piątek, 13 czerwca 2014

Kartka dla 5-latka

Witam wszystkich serdecznie,
Wnuczek znajomej będzie obchodził 5-te urodziny, w związku z tym poproszono mnie o wykonanie niebanalnej kartki na tę miłą okazję. Dzieci, zwłaszcza chłopcy lubią dinozaury, więc pomyślałam, że może pójdę tym tropem. A że kartka miała być niebanalna, postanowiłam ją "zanimować"- czyli poruszyć :-)
Proszę zobaczyć, co mi z tego wyszło...


to raczej smok, aniżeli dinozaur, ale jakby nie było, też gad :-)  za to sympatyczny



a tutaj mamy już... czyżby brontozaura? Czy ktoś zna się na dinozaurach? Pomocy!


no i oczywiście pterodaktyl, czy też inne praptaszysko



a tutaj mamy pasącego się olbrzyma i szybującego nad nim ptasiora


ciekawa jestem, czyje to są te porzucone kości? Nie próbuję nawet dociekać, bo wyglądają mi na ludzkie kości udowe, brrrr.

tutaj będą życzenia od babci i dziadka dla małego Kubusia :-)




 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobała się Tobie prezentacja, możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: