piątek, 27 czerwca 2014

Kartka urodzinowa w kilku odsłonach

Witam wszystkich serdecznie,
brat poprosił mnie o kartkę urodzinową dla kolegi, więc na szybko zrobiłam trzy, aby miał wybór. Dwie podobne, trzecia z "innej beczki"...

Niestety zdjęcia będą do powtórzenia, jeśli zdążę, zanim wydam kartki bratu. Skończyłam dość późno, ale jeszcze przed zachodem słońca i nie miałam zbyt dobrych warunków oświetleniowych przy fotografowaniu ich.





poniżej druga z tego samego wykrojnika. Papier z którego wycięłam napis został pomalowany tuszami alkoholowymi w różnych kolorach 








trzecia kartka wykonana z czerwonego papieru z delikatną fakturą, na której wykonałam stemple zagrzane złotym pudrem do embossingu. Baza kartki wytłoczona folderem do embossingu.








Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobała się Tobie prezentacja, możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: