piątek, 13 czerwca 2014

Ślub 50+

Witam wszystkich serdecznie,
Ostatnio poproszono mnie o wykonanie pamiątkowego exploding box z okazji ślubu. Ma to być ślub osób dojrzałych, więc zlecenie raczej nietypowe. Miałam pewien problem z ustaleniem kolorystyki. Kiedy dostałam to zlecenie, oczami wyobraźni widziałam już pudełko ze srebrnymi dodatkami, ale niestety, oczy wyobraźni mogą zobaczyć więcej, aniżeli w rzeczywistości uda nam się zdobyć. Wizja rozbiła się o brak srebrnego kartonu. W zamian użyłam jasno szarego, nazwałabym go gołębim :-). A tak prezentuje się pudełko























 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobała się Tobie prezentacja, możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Genialne, cudowne, kolory dobrane idealnie ... Zaczynam się powtarzać :) Chyba wykorzystam wszystkie synonimy słowa "piękne"