poniedziałek, 30 czerwca 2014

Witaj malutka Julciu

Witam wszystkich serdecznie,
wreszcie urodziła się dziewczynka! Julcia! Maleńka i ciągle głodna, tak przynajmniej wynika z relacji cioci :-)
Postanowiłam, że elementem głównym w exploding box dla dziewczynki będzie wózeczek... Jak widać lubię wyzwania, bo jeszcze nie miałam okazji robić wózeczka. Widziałam kilka pudełek z wózkiem, ale do zrobienia mojego chciałam użyć wykrojnika, który posiadam, żeby projekt był bardziej rzeczywisty. No i trochę się natrudziłam, bo nie do końca było to tak, jak sobie wyobrażałam. Ale efekt końcowy mam nadzieję niezły. W każdym razie cioci, która pudełeczko dla Julci zamówiła, podobał się.






wózek nie do końca z wykrojnika, bo musiałam trochę modernizować kształt budy, ponieważ oryginalny ma sporo zakrętasów, a to byłoby zbyt trudne do sklejenia. Tak więc wykorzystałam głównie kółka, reszta to improwizacja. No, ale początki zawsze są trudne, a nikt nie obiecywał, że wózek to bułka z masłem...
Do dzisiaj nie wiadomo (cioci) jakiego koloru Julcia ma włoski, więc na początek przyjęłam, że to będzie mała czarnulka (Julka) i tej wersji się będę trzymała :-)

dzisiaj dowiedziałam się, że Julcia to jednak nie czarnulka, ale śliczna blondyneczka... Ja nadal trzymam się wersji, że jednak będzie czarnulka :-) musimy tylko poczekać...












 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobała się Tobie prezentacja, możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Deepti pisze...

oh my I am speechless!! what a stunning baby box card, Lobe all the details, the colors, the elements. A lot of work went into this master piece :)

Anonimowy pisze...

Przepiękne, jedno z najładniejszych pudełek

Anonimowy pisze...

witam serdecznie tu mama Julci:)
jestem pełna podziwu dla Pani pomysłowości.
Każdy element jest dopracowany w ostatnim szczególe, wykonanie perfekcyjne. Polecam wszystkim zakup takiego pudełeczka na prezent:)

BożenA pisze...

Witam Mamę Julci :-)))
cieszę się, że mogłam się przyczynić do Pani uśmiechu. Mam nadzieję, że jak Julcia będzie już dużą Julią to będzie miała fajną pamiątkę, że ktoś kiedyś bardzo się cieszył z jej narodzin i witał Ją serdecznie.
Pozdrawiam Was obie serdecznie :-)