wtorek, 10 czerwca 2014

Wśród gwiazd

Witam wszystkich serdecznie,
do wykonania tej kartki użyłam pierwszego stempla przedstawiającego choinkę, jaki udało mi się kupić. Kształt choinki może nie był typowy dla jodły (bo przecież na stemplu jest świerk), ale i z niego byłam zadowolona. Stempel wybity zielonym tuszem pigmentowym i zagrzany zielonym pudrem do embossingu. Dodałam stickersowe gwiazdki, stickersowe "resztki", które zaimitowały bombki po wypełnieniu ich środków czerwoną farbą witrażową. Ramka ze stickersów ( kiedyś udało mi się kupić kilka sztuk stickersów o diamentowym połysku, w dotyku powierzchnia szorstka, jak drobny papier ścierny,ale za to z przepięknym skrzeniem w świetle). Kartonik ze stempelkiem został podklejony do czerwonej podkładki, w której  wytłoczyłam prostą podwójną ramkę. A to wszystko przyklejone zostało do kartonu o fakturze "kratka".


 Lubię tę kartkę za jej prostotę.

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobała się Tobie prezentacja, możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: