Obserwatorzy

sobota, 22 listopada 2014

Jak zapakować drobiazg?

Witam wszystkich serdecznie,
bardzo chciałam podarować koleżance mały drobiazg i do jego zapakowania zrobiłam pudełeczko,
z tych co się same zamykają, a otworzyć się nie chcą za bardzo :-) Cudowne opakowanie na prezent, obdarowany musi wykazać się albo sprytem (jak moja mama), albo cierpliwością...








Projekt bierze udział w wyzwaniu Time Out Challenges Wyzwanie #19 link do wyzwania

Nie uwierzycie, ale właśnie dowiedziałam się od Darnell , że otrzymałam nagrodę w tym wyzwaniu. Nie jest to wyróżnienie DT, ale nagroda od Avocado Arts losowana wśród uczestników wyzwania, ale jestem przeszczęśliwa, że trafi ona właśnie do mnie.
Na pewno się pochwalę, co do mnie przyszło.

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.
Prześlij komentarz