niedziela, 2 listopada 2014

Złote Gody

Witam wszystkich serdecznie,
miałam przyjemność wykonania karty dla małżonków obchodzących Złote Gody. Rocznica bardzo godna i zobowiązująca. Wykonałam komplet - kartkę pakowaną w pudełko. Początkowo kartka zrobiona była z czerwonej tekturki i miała być pakowana w pudełeczko w kolorze złotym, ale uznałam, że jednak kartka wykonana z białej bazy będzie lepsza (całość jest bardziej pogodna, gdybym pozostała przy czerwonej bazie kartki to komplet byłby trochę zbyt przytłaczający kolorystycznie). Poniżej przedstawiam kartkę spakowaną w pudełku oraz inne detale kompletu.










Chciałabym, aby prezent sprawił miłą niespodziankę jubilatom. Jednocześnie korzystając z okazji chciałabym życzyć szanownym Małżonkom wielu lat w zdrowiu i miłości, by szczęście było jednym z domowników tej miłej rodziny.


 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Te listeczki, te kwiatuszki, jaka precyzja, cudowne