piątek, 12 grudnia 2014

LOTV na zimę

Witam wszystkich serdecznie,
Kiedy zobaczyłam stemple LOTV postanowiłam, ze kiedyś je jakoś zdobędę. Miałam ogromny problem przy wybieraniu tych najbardziej niezbędnych- gdyby nie ograniczenia finansowe kupiłabym chyba wszystkie :-) Są takie cudowne...
Do wykonania tych kartek użyłam wykrojnika MB ze świątecznymi życzeniami. Kartkę bazową i tę, w której wycinałam napis wcześniej przygotowałam sama. Jedną z nich potuszowałam tuszem Distress Ink, a następnie obie postemplowałam śnieżynkami i białą perłową farbą akrylową. Efekt jest widoczny pod światło.



Pierwszą kartkę zgłaszam do  wyzwania Animals Friends Challange  # 21 Dezember

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

6 komentarzy:

maria's knutselplezier pisze...

Love this beautiful Christmascards!!!Super!!!

Greetings
Maria

Dreja pisze...

Super gemacht. Danke für die Teilnahme bei den Animal Friends.
LG Dreja

Sarn pisze...

Oh this is soooo cute! x

Deepti pisze...

So cute :)

Kuni pisze...

What a beautiful card !
Thanks for joining us at the Animal Friends.
Hugs
Kuni

Anonimowy pisze...

Ein wundervolles und zauberhaftes Werk hast Du da entstehen lassen.
Hab ganz lieben Dank für Deine Teilnahme bei Animal Friends
Liebe Grüße
Vanessa