niedziela, 1 lutego 2015

Dla Taty

Witam wszystkich serdecznie,
już niedługo mój tato będzie obchodził 69 rocznicę urodzin. Z tej okazji przygotowałam dla niego kartkę, inspirowaną przez Jennifer McGuire . Zaczarowała mnie swoją techniką malowania akwarelą i postanowiłam, że spróbuję sama to zrobić. W ostatnich dniach dotarła do mnie przesyłka z USA ze stamplami ALTENEW i jestem nimi zachwycona. Szkoda, że weekend tak szybko mija. Niestety w tygodniu raczej mam mało czasu na taki relaks,
No dobra, poniżej zdjęcia kartki z użyciem stempli Persian Motifs. Embossing na gorąco zrobiłam perłowym pudrem, kwiaty pomalowałam akwarelą, kartę podkładową pomalowałam DI Salty Ocean, a następnie zrobiłam srebrny embossing.










Kartkę zgłaszam na wyzwania:
Simon Says Stamp Work It Wednesday January 2015 Simon Says Stamp Blog





 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

2 komentarze:

Deepti pisze...

Wow ! your water coloring is so amazing!

Cathy pisze...

Such gorgeous colouring, another beautiful card, Cathy x