niedziela, 15 marca 2015

Krople i tęcza

Witam wszystkich serdecznie,
ta kartka powstała wyraźnie pod wpływem zdjęcia w wyzwaniu ShowCASe Your Style

Wow, kiedy zobaczyłam to zdjęcie długo nie mogłam oderwać od niego wzroku :-)
Dlatego nie mogłam odpuścić tego wyzwania. Powstała kartka w technologii Bokeh, malowana tuszami DI, następnie wymywałam kółka przy użyciu szablonu z okręgami różnej wielkości. Kartkę dopełnia pergamin z sentymentem wybitym białym embossingiem.





Kartkę zgłaszam na wyzwanie inspiratora ShowCase Your Style Challenge #10 Color Challenge
Paperminutes Challenge #374 Bokeh Technik
Virginia's View Challenge Challenge #13
Happy Little Stampers CAS Challenge March Sponging

    
Virginii Zobacz Wyzwanie Paperminutes

 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Grá O'Neill pisze...

Beautiful card, love the background :)

Unknown pisze...

Wow!! No byłaś nieźle zapracowana w nocy! Przepiękna kartka! Uwielbiam bukeh technikę! Sama chcę sworzyć taka kartkę pod jeden z konkursów dzisiaj, nie wiem czy się uda na tym papierze co mam ale spróbuję :)

Loll pisze...

Beautiful and colourful background --- love the bokeh effect. And the vellum with stamped sentiment and sweet image is perfect as it lets the gorgeous colours from your background show through. Thanks for playing along at Happy Little Stampers.

Bonnie pisze...

Ooh! Another beautiful example of sponging! Love these vivid colors with the soft contrast of the Bokeh dots.

Wiebke Kommerell pisze...

Your bokeh-effect looks great!
Combinations with vellum always have "the little something special"! :-)

Robyn Oliver pisze...

Lovely card, great Bokeh technique

Heike pisze...

wonderful

Heike :)

Darnell pisze...

I predict a winner here, Bozena! You really rocked the colorful bokeh effect!! Hugs, Darnell

Leigh Penner pisze...

So pretty!

Virginia L. pisze...

Gorgeous inking/embossing and use of vellum!! Thanks so much for playing Virginia’s View “All Things Embossed” Challenge! Hope to see your lovely work soon again!