czwartek, 9 kwietnia 2015

Kłopoty z przeglądarką Google Chrome

Witam serdecznie wszystkich moich zwolenników.
Wszystko już działa poprawnie, więc to co poniżej jest już na szczęście nieaktualne. Mój blog w Chrome działa już bez zarzutu, w momencie kiedy opublikowałam wersję roboczą przygotowaną do automatycznej publikacji problemy się skończyły. Oczywiście automatyczna publikacja sie nie udała, więc podejrzewam, że coś namieszałam podczas ustawiania terminu.

Dzisiaj niestety nic nowego, za to muszę podzielić się z Wami moimi kłopotami :-(
Chciałabym poinformować, że w ostatnim czasie pojawił się u mnie problem z przeglądarką Google Chrome. Musiałam coś namieszać, ale wiesz, jestem pielęgniarką, a nie informatykiem... Nie wiem, co mogę zrobić, żeby to naprawić, ale kiedy próbuję otworzyć mojego bloga w Google Chrome pojawia mi się "kurza twarz", cokolwiek to oznacza. Na innych przeglądarkach wszystko działa jak należy, więc jeśli używasz Google Chrome, a chcesz zobaczyć, co nowego wrzuciłam na bloga, proszę, otwieraj go w innej przeglądarce. Bardzo przepraszam za, być może utrudnienia, ale gdybym wiedziała, jak to naprawić zrobiłabym już to dawno. Cóż, mam nadzieję, że nie spowoduje to zbytniej nerwowości u Ciebie, drogi obserwatorze.
Jeśli ktoś miał podobny problem i wie jak sobie z tym poradzić, będę bardzo zobowiązana za pomoc.
Pozdrawiam serdecznie śląc XOXOXO :-))

Życzę miłego dnia.
BożenA

Brak komentarzy: