czwartek, 14 maja 2015

Wszystkiego najlepszego, Braciszku!

Ten post jest stworzony dla mojego kochanego brata, który dzisiaj obchodzi urodziny. Kartka, którą zaprezentuję poniżej została wysłana w poniedziałek, więc według wszystkich praw powinna być na czas, a nawet przed czasem u adresata, ale kiedy dzisiaj rozmawiałam z bratem, skrzynka pocztowa była pusta, więc jak zwykle, Poczta Polska się nie spisała... A właściwie, zadziałała jak zawsze, co nie powinno mnie dziwić. Szkoda, bo bardzo chciałam, aby karta dotarła na czas. Może więc chociaż za pomocą mojego bloga dostarczę tę kartkę bratu.
Wykorzystałam do jej wykonania stempel Penny Black, który uwielbiam, choć wykorzystałam go po raz pierwszy do stworzenia tej karty.







Tradycyjnie użyłam tuszy DI, do pomalowania kwiatów wykorzystałam kredki akwarelowe, całość wykończyłam dodając Liquid Pearls. Miałam duży dylemat, którą kartę wysłać do brata, ta karta była pierwotnie zrobiona z myślą o nim, ale kiedy powstały kolejne karty zaczęłam mieć dylemat, czy wybór jest dobry. Ostatecznie pozostałam przy tej karcie za namową mamy, która "zaklepała" wybór.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie Inkspirational Challenge #82 Designer's Chioce - Recipe
Work It Wednesday Challenge April 2015 Yellow
City Crafter Challenge Blog Week 261 Fokus on Flower(s)
workitwedbannerCity Crafter Challenge Blog

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

7 komentarzy:

Nonni pisze...

What a beautiful color palette and lovely details! Thanks for joining us at Inkspirational!

Cornelia (fun stamping) pisze...

So pretty, your card - happy birthday to your brother!!! He'll love it! I have that stamp too - I think I should use it more often...

Unknown pisze...

I am the brother of Bozena. This card is beautiful. It is more beautiful in reality than in the picture. Thank you, Sister :*

Unknown pisze...

Wow what a gorgeous card! I love the colours and the technique! You are fantastic! Happy Birthday to your brother! :)

Kirsty Vittetoe pisze...

Lovely, thanks for sharing with us at CCCB!

Stella pisze...

Such a beautiful card! Thanks so much for joining us this week at CCCB!

Pia Larsen pisze...

Beautiful flower image!
Thank you for playing with us at INK for our "Recipe" challenge. Hope you will join us again :o)
Pia xx