Obserwatorzy

niedziela, 22 listopada 2015

Prezent

Witam wszystkich moich gości.
Im mniej mam czasu, tym większa tęsknota w mojej duszy, by coś tworzyć. Tak wiec w krótkiej przerwie pomiędzy lekcją angielskiego, przeglądem korespondencji i kolejną zbiórką pieniędzy na leczenie Krzysztofa udało mi się zrobić dwie karty, ale na razie mam czas na przedstawienie tylko jednej z nich. Do jej stworzenia wykorzystałąm piękny stempel Serendipity Snowflakes i sentyment Merry Christmas, po raz pierwszy użyłam wykrojnika Tonic Studios Christmas Present, którym wykroiłam piękny wzór ze skrawka srebrnego kartonu. Heh, to i wyzwanie Diane z Pixie's Crafty Workshop jest do uwzględnienia :-) Dobra, czas na przedstawienie karty




 Kocham, kocham, kocham ten stempelek


Chciałabym zgłosić tę kartkę na wyzwania
Pixie's Snippets Playground Week #204
Addicted To CAS Challenge #77 Dimention
C.R.A.F.T. Challenge #338 Christmas Present
Simon Says Wednesday Challenge Christmas
Word Art Wednesday Challenge #210 Anything Goes
The Glory Of Christmas Challenge #72 CAS
AAA Cards Games #53 Anything Goes
Addicted To Stamps And More Challenge #171 Anything Goes
CAS On Sunday Challenge #72 Christmas
City Crafter Challenge Week #288 Color Inspiration Challenge By Stella

Please take  our badge for your blog!Simon Wednesday Challenge BlogWord Art WednesdayThe Christmas ChallengeAddicted to Stamps and More!CAS on Sunday

Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.
Uściski,
BożenA
Prześlij komentarz