wtorek, 15 grudnia 2015

Urodziny, urodziny!

Witam moich gości, a w szczególności Pana Mariusza. Świetny fotograf, a jego zdjęcia są tak niezwykłe. Jakbyśmy przenosili się do matrixa, gdzie czas płynie dokładnie tak, jak by można było nim sterować. Jest pulpit sterowniczy, gdzie są suwaki. Można czas przyspieszyć, zwolnić, zatrzymać albo przywrócić ustawienia fabryczne, czyli czas może znowu płynąć standardowo. Wejdźcie na stronę Pana Mariusza i również tutaj  ,  zobaczcie jakie cuda można stworzyć tylko za pomocą aparatu fotograficznego i dobrego pomysłu. Ja do tej pory nie mogę pozbierać szczęki, kiedy mi opadła...

Ale ja właściwie nie o tym. To miała być niespodzianka na urodziny, obchodzone 13 grudnia, ale w związku z pewnymi okolicznościami, musiałam przeczekać, teoretycznie do dzisiaj. Niestety nie tylko do dzisiaj, ale właściwie do jutra. Nie jestem jednak w stanie dłużej czekać i robię falstart. Trudno, Asiu, mam nadzieję, że mi wybaczysz?

Panie Mariuszu, życzę Panu samych szczęśliwych i pozytywnych dni, samych pozytywnych klientów i zleceń, samych pozytywnych doświadczeń w swoim życiu, zdrowia, miłości, szczęścia, spokoju i radości. Liczę na to, że te wszystkie pozytywy przyciągną również wielkie pieniądze do Pana.
Jest Pan artystą, więc na pewno tkwi w Panu wciąż taki chłopiec, którego fascynują przygoda i bańki mydlane ;-) takie ogromne i kolorowe, jak kolorowe ma być Pana życie.
Wszystkiego najlepszego!







Mam nadzieję, ze wybaczy mi Pan kilkudniową obsuwę :-)

Wyzwania
Penny Black And More Challenge December Anything Goes With a Stamp
Simon Says Work It Wednesday November 2015

Penny Black and Moreworkitwedbanner
 Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

*Vicki* pisze...

How precious is this image!! Love the different colors and your watercolor look to your images!! So cute! ;)

Mervi pisze...

Lovely card and colouring.
Thank you for sharing at Penny Black and more.
Merry Christmas and Happy New Year;-))m

Unknown pisze...

Przecudowna kartka!!! Świetnie pokolorowałaś tego dziedziaczka! I te bańki!!! Jak prawdziwe!! Świetna kartka!!