piątek, 8 kwietnia 2016

Kropla słońca

Ta kartka trafiła już do naszego przyjaciela. Misiu fascynuje się przyrodą, szczególnie tą, która jest rzadkością dla Europejczyków. Więc pomyślałam sobie, że koliber, to dla niego idealny motyw.
Nie ma piękniejszych wzorów kolibrów, aniżeli te stworzone przez Ryn Tanakę. Ostatnio otrzymałam od Ryn w prezencie wzornik MaidenHair Fern ( Ryn, bardzo dziękuję, on jest wspaniały ). Do zrobienia tej kartki użyłam również stempla Flaing Hummingbird 3 oraz Hibiscus. od Ryn.


Najpierw zrobiłam na białym kartonie wzór gałązki z szablonu za pomocą tuszy DI Mowed Lawn i Twisted Citron


abym mogła zabarwić tło wokół liści, pokryłam je warstwą bezbarwnego pudru do embossingu



Potem przyszła kolej na zabarwienie tła tuszami DI Salty Ocean, Tumbled Glass, Squeezed Lemonade, Spiced Marmalade i Mustard Seed. I wtedy okazało się, ze puder do embossingu pokrył odrobinę większy obszar, niż odbity wzór gałazki. Wygląda to tak, jakby brzegi były pociągnięte białym Gelly 


Kolejnym krokiem było przygotowanie kwiatu hibiskusa. Wybiłam go bezbarwnym pudrem do embossingu, i wybarwiłam tuszem DI Ripe Persimmon, a następnie wycięłam kwiat nożyczkami.



To samo zrobiłam przygotowując kolibra, tym razem jednak użyłam czarnego pudru do embossingu


aby następnie pomalowałam go Promarkerami


koliber dostał trochę blasku od Inka Gold, a kwiat zyskał pylniki z Liquid Pearl




 Hibiskus i koliber zostały podklejone pianką dystansową






na koniec dodałam szklaną kroplę koloru miodu spadającą z dzioba kolibra



Mam nadzieję, że spodobała Ci się moja karta. Jeśli tak, będę wdzięczna za pozostawiony komentarz.
Dziękuję za poświęcony mi czas. Miło mi było Cię gościć u siebie.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Simon Says Monday Challenge Try To Resist
CAS Mix Up April Challenge 

Simon Monday Challenge Blog

Życzę miłego dnia.
BożenA

14 komentarzy:

Ryn Tanaka pisze...

Hey Bożena. Many thanks for this bright and cheerful card tutorial. Love the drop of nectar that you added from the hummingbird's beak :) xo

Loll pisze...

Hi Bozena. This is one AMAZING card. Gorgeous! Thanks so much for your wonderful step-by-step tutorial. xx

Mac Mable pisze...

Absolutely fabulous. Thank yo for the step by step. Loving the attention to detail and the glossy effect of the Inka's and the clear embossing. You've coloured in the bird beautifully x

Shaz in Oz.CalligraphyCards pisze...

Amazing card showcasing Ryns lovely images, so very wonderfully!!
Thanks for the step by step. Would love to buy some fo these things but not able at mo. But can enjoy your crestion. Thank you,
Shaz in Oz.x

{Calligraphy Cards - Shaz in Oz}

Viv pisze...

Wow Bozena this looks just amazing, well done you. Thanks for the lovely comments also ;) Viv xx

Lagene pisze...

GORGEOUS card! Thanks for the pictures detailing your steps!

Anonimowy pisze...

Beautiful card! Thank you for sharing the how to details.

Darnell pisze...

Bozena, please frame this work of art!! It is way too gorgeous to be a card!! Thank you so much for the time and work you put into showing us how you made this extraordinary art!! You know I love hummingbirds so I'm totally in love with this! Enjoy your day! Hugs, Darnell

Bonnie pisze...

This is a work of art, my friend! It definitely should be framed!

Maura pisze...

Stunning, just stunning!! Bozeman, This a wonderful work of art. You have paid so much attention to details and colors in this. I love the vibrant, shimmery hummingbird with the tiny drop of nectar - amazing! Glorious background too! Glad you joined us for the Simon Says Stamp Monday Challenge!

Loll pisze...

Hi Bozena. Thanks for sharing this amazing card with us at CAS Mix Up!! xx

Bonnie pisze...

Thanks for sharing this with us at CAS Mix Up, Bozena! What a treat to have an excuse to view this beauty again!

Unknown pisze...

Twój koliber to coś pięknego!! Wspaniały dobór kolorów, kartka jest cudowna! I podziwiam Twoje zdjęcia krok po kroku, bardzo ciekawe i świetne ujęcia!

Beulah Bee pisze...

Beautiful! Great photos, too. Congrats on the win.