Obserwatorzy

sobota, 21 maja 2016

Pierwsza burza

Uwielbiam majowe burze. Przepełnione jednocześnie zimnem i gorącem. Te gwałtowne ulewy z granatowego nieba. Tak, jest jakaś magia w majowych burzach. Kartka, którą zrtobiłam pod wpływem impulsu przywodzi mi na myśl takie właśnie chwile. Za momant lunie deszcz i zmyje kurz z kwiatów na łące ...




Najpierw odbiłam wzór stempla Magenta  Graceful Poppies  w VersaMark i zagrzałam go białym proszkiem do embossingu. Potem pomalowałam kwiaty farbami akwarelowymi Gansai. Na koniec tuszami DI przy użyciu gąbki przyciemniłam tło. Nie dodawałam sentymentu, ponieważ jeszcze nie znam przeznaczenia tej karty :-) Wraz z sentymentem może dodam kiedyś cekiny...?

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
? Cuttelbugmania Challenge May Flowers
? Time Out Challenges #57
? Pattie's Creations Design Challenge #122 Mothers Day or Flowers Only
Craft Stamper Challenge May Anything Goes
? Cards in Envy Challenge Deep Blue ( 05/06 - 20)
? Work It Wednesday Challenge May 2016 (01/07 -28)



TIME OUT ChallengesPattie's Creations Design ChallengeCraft Stamper MagazineCards in Envy

Dziękuję za odwiedziny i czas poświęcony na wizytę u mnie.
Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz