Obserwatorzy

piątek, 6 maja 2016

STAMPlorations Guest Designer Theme & Sketch

Mam zaszczyt być w tym miesiącu gościem STAMPlorations w wyzwaniu Theme & Sketch. W marcu moja karta została wybrana jako jedna z pięciu TOP PICK w wyzwaniu Theme & Sketch. Z ogromną radością przyjęłam propozycję, by stworzyć kartę jako Guest Designer dla STAMPlorations w tym właśnie wyzwaniu.




Zespół projektowy STAMPlorations tworzy tak niezwykłe karty, że zawsze podziwiam je na bezdechu. Dziewczyny z DT tworzą prawdziwe cuda, tym bardziej jestem wdzięczna Shery Russ za zaproszenie mnie do tego cudownego grona.
STAMPlorations ma co miesiąc kilka wyzwań w zakresie wielu styli tworzenia kart, koniecznie zobacz, z czym tym razem możesz wejść do zabawy.
Wyzwanie Theme & Sketch na maj mieści się w...

          


 Możesz stworzyć kartę wykorzystując szkic, możesz stworzyć kartę wykorzystując temat "Stemplowanie i wszystko dozwolone", a możesz połączyć  i temat i szkic w jednej karcie.

Do stworzenia mojej karty użyłam przepięknego stempla STAMPlorations French Marigold - Large. Wzór wytłoczyłam w białym pudrze do embossingu i pomalowałam w technice akwareli tuszami DI. Wycięty kwiat przymocowałam na piankach dystansowych do kartonowego panelu z wcześniej wyciętym wzorem MB. Sentyment pochodzi od Altenew.










Jeszcze raz dziękuję Shery Russ za zaproszenie mnie do swojej drużyny w tym miesiącu. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogę zaprezentować swoją kartę wśród kart bardzo utalentowanych dziewcząt z DT STAMPlorations. Koniecznie odwiedź blog STAMPlorations i zobacz te wszystkie niezwykłe projekty. Mam nadzieję, ze przyłączysz się do zabawy i tym razem Ty zainspirujesz nas swoją cudowną kartą. Radosnego tworzenia i wygranej w wyzwaniu.

Kartę chciałabym zgłosić na wyzwanie 
Seize The Birthday Challenge Coloring
CAS Colours & Sketches Challenge #172
Penny Black And More Challenge May Anything Goes
? Stamping Sensations Challenge May Anything Goes
CAS-ual Fridays CFC 147 Birthday Girl
? STAMPlorations CAS Challenge May Without optional color twist
  Penny Black and MorePlease grab our logo 



Pozostawienie komantarza będzie dla mnie cudownym prezentem, któy sprawi, że mój dzień będzie bardzo radosny. Dziękuję za czas, który mi poświęciłaś i za każdy pozostawiony komentarz. 
Życzę miłego dnia i zapraszam ponownie do odwieddzenia mojej strony.
Uściski,
BożenA



Prześlij komentarz