poniedziałek, 27 czerwca 2016

Miękkość kalki

Zapraszam do zobaczenia mojego dzisiejszego postu. Przygotowałam kartkę z kalką. Lubię ten efekt miękkości jaką daje kalka. To co skrywa się za kalką staje się odrobinę tajemnicze, nieoczywiste. Do zrobienia tej karty użyłam również nowych stempli Altenew Wild Hibiscus. Prezent od przyjaciół, za który serdecznie dziękuję :-) I to jest mój nowy cudowny NBUS.


Na kalce zrobiłam embossing na gorąco złotym pudrem oraz perłowym Cosmic Shimmer w kolorze Arctic Pearl Lustre. To też produkt, którego użyłam po raz pierwszy. Efekt zobaczycie na kilku zbliżeniach.





Na zdjęciu powyżej puder opalizuje na zielonkawo, natomiast na zdjęciu poniżej wyraźnie widać różową opalizację. Mam wrażenie, ze est to uzależnione od długości czasu nagrzewania pudru. Ale na razie pewności nie mam. Muszę to kiedyś sprawdzić ( niestety nie dzisiaj, bo już jest późno)



Kartkę zgłaszam na wyzwanie 
A Blog Named Hero Challenge theme Vellum
Simon Says Wednesday Challenge Add Some Shimmer
Simon Says Monday Challenge Tic Tac Toe  sequins + gold + stamp



Życzę miłego dnia. Dziękuję za pozostawienie komantarzy.
Ściskam,
BożenA

12 komentarzy:

Bonnie pisze...

I love the two kinds of embossing and the soft, dreamy look of the colored vellum! Such a beautiful card, Bozena!

Aileen pisze...

It looks stunning Bozena, what a clever thing to do. I love this look and combining two types of embossing powders so pretty.

Mac Mable pisze...

Such an eye catching and dreamy card. Love the techniques and the colours you've used. Very talented lady and very clever idea x

Mój świat kolorów pisze...

cudna karteczka, a kalka daje dodatkowo takie piękne tło :)

Carol L pisze...

The technique you used to do those flowers looks amazing! What a stunning card!

MaryH pisze...

This is just so beautiful! It has such an ethereal, dreamy look - very pearlescent. Love the shade of color you've used for the flowers and combining the 2 different embossing colors really created such a splendid look. I LOVE this! Well done. TFS & Hugs

Loll pisze...

This is so gorgeous Bozena. Love how you've embossed with the two layers. The vellum adds a soft, dreamy look to the card. Great job! xx

Anonimowy pisze...

Oooo jaka piękna :) :) :)

Enny pisze...

I already admired your cards on the Design by Ryn blog, but here on your blog, I discovered more beautiful cards, wonderful ! Greetings, Enny

Betty pisze...

such an elegant card in those lovely colors! thanks for joining A Blog Named Hero vellum challenge - and good luck!!

Emma Williams pisze...

Such an elegant card and I adore how you've used different coloured embossing powders, it looks fabulous! Thank you so much for sharing and for playing along with us over on the Simon Says Stamp Monday Challenge Blog... :)

Anonimowy pisze...

Miałam przyjemność obejrzeć kartkę, dotknąć. To nie jest zwykła kartka. To cudowna, przepiękna kartka. To wyjątkowa kartka wyjątkowej osoby, która serce i duszę zostawia na papierze. Każda kolejna to małe arcydzieło, które przynosi radość i uśmiech na twarzach wielu osób. Wiem, że dziękuję nie wystarczy. Może kiedyś mi się uda...
DZIĘKUJĘ