niedziela, 18 września 2016

Nocą w morzu...

Witam wszystkich moich gości i od razu będę się chwalić :-) Dzięki mojemu sprytowi i nienagannej angielszczyźnie udało mi się zdobyć 2 zestawy SU o morskiej tematyce. WOW!! Jestem bardzo szczęśliwa z tego powodu i to moja pierwsza karta z wykorzystaniem jednego z tych zestawów. Tło dla meduzy stworzył mini skalar od Ryn.  Kartę bazową przetarłam poduszką antystatyczną, a następnie odbiłam w Versa Mark stemplem meduzę. Potem nałożyłam pędzelkiem kilka kolorów proszku Perfect Pearls. Tak samo postąpiłam z odbitką skalara. By odrobinę "zagęścić" obraz użyłam Liquid Pears tworząc drobne perłowe kropeczki.






na zdjęciu poniżej widać piękne, bardzo małe kropeczki z brokatem. Fajny dodatek dla dodania blasku karcie.


Przepraszam za zdjęcia. Nie są najlepszej jakości niestety, wykonałam je późno w nocy przy sztucznym świetle. Nie zapowiada sie też w najbliższym czasie na ich wymianę, ponieważ do Polski zawitała szara jesień. Potraktujmy je wiec jako zdjęcia poglądowe :-)

Kartkę zgłąszam na wyzwanie
Crafty Enjoyments Challenge #9 Anything Goes With Marine
Pearly Sparcles Challenge #8 Masculine And Pearls


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)

Życzę miłego dnia.
BożenA

5 komentarzy:

Loll pisze...

Such a unique and creative design Bozen. I love the perfect pearls brushed over your sea images ... such beautiful colours and shine. And your design with the "waves" outlined in gold ... very pretty. xx

Crafty Pearly pisze...

Fabulous idea :) Thank you so much for joining us at pearly sparkles. Traci DT xx

*Vicki* pisze...

What a stunning design! Love the dark background with the brush of metallic images! :)

Bonnie pisze...

I love the shimmer and shine against the dark background! Another fabulous design!

Aileen pisze...

Wow Bozen, what a wonderful card, just stunning. Love that jelly fish stamp, I won't ask where its from cause I am trying not to buy more stamps and use what I have. But that said this is the most stunning jelly fish stamp I have ever seen and the way you designed the card it is perfect.

I also wanted to thank you for always leaving such wonderful comments on my blog. I don't know why but I haven't been getting your posts so I have fixed that by going with email. From now on when you post an email will let me know.

Also did you know that when you leave a comment, people cannot reply to your message as you have become a 'no reply blogger'
Just wanted to let you know.
hugs Aileen