piątek, 2 września 2016

Wrześniowe wyzwanie Happy Little STampers CAS

Jestem bardzo szczęśliwa, że mnie odwiedziłaś. Mam nadzieję, że moja karta spodoba się Tobie i zainspiruje Cię na tyle, że stworzysz swoją własną kartę. W tym miesiącu tematem wyzwania na HLS CAS jest WATERCOLOUR SPRITZ.


Sponsorem wyzwania jest Happy Little Stampers, zwycięzca otrzyma 15 $ bon do zrealizowania w sklepie HLS

   

Jeśli nie znasz tej techniki zobacz poniższe samouczki 


Uwielbiam technikę akwareli, ale Watercolour Spritz to mój pierwszy raz, więc śmiało mogę uznać, że ta karta to NBUS :-) ( skrót stworzony przez Darnell Knauss i dotyczy nigdy wcześniej nie wykorzystanej rzeczy, techniki)

Do zrobienia karty użyłam 2 stempli z zestawu stempli Artemio ( kwiaty i sylwetki kwiatów, ale nazwy nie znajduję na opakowaniu). Wodne tusze DI świetnie nadają sie do tej techniki. Do zrobienia tła na panelu karty bazy wykorzystałam kredę Joy! i wzornik TCW Mini CellTheory. 


 Dodałam zielonym markerem żyłki na liściach, aby odrobinę wyostrzyć obraz.


Uwielbiam ten efekt rozpływania się obrazu pod wpływem wody. Patrząc na tę kartę, mam wrażenie, że udało mi się złapać w kadrze bardzo ulotny obraz, który za chwilę przestanie istnieć, bo rozwieje sie na wietrze.


Preciki kwiatów poprawiłam czarnym Marvy Uchida Pen Brush, dodałam też włoski na pąkach kwiatów czarnym cienkopisem Marvy Uchida 0,03




Kiedy przygotowałam panel z obrazem, zupełnie mi się on nie podobał. Widać jak ważne są pozostałe dodatki, by całość stworzyła piękny obraz. Sentyment jest od Altenew, wykrojnik brzegowy z przeszyciami jest od Lawn Fawn, a bazę karty ozdobiłam kredą Joy! i szablonem TWC Mini Cell Theory.

Mam nadzieję, że Tobie również podoba się moja karta. Jeśłi potrzebujesz więcej inspiracji zajrzyj do HLS CAS i zobacz inne propozycje pań z DT. Masz czas do końca miesiąca, by do nas dołączyć. Zaskocz nas swoją wspaniałą kreacją. Życzę powodzenia.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
SS Wednesday Challenge Anything Goes
ATSM Challenge #209 CAS
Art Impressions Stamp Challenge #192 Watercolor Stamping
Cut It Up! Challenge #104 Watercolor

Doceniam Twój czas i dziękuję za odwiedziny.
 Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję.
Życzę miłego dnia.
BozenA

9 komentarzy:

*Vicki* pisze...

So beautiful!! Love your watercolor flowers and pretty design here! :) HUGS

Mój świat kolorów pisze...

Cudna, podziwiam i mam nadzieję, że któregoś dnia też spróbuję tej techniki...pozdrawiam :)

Valentyna Komisarenko pisze...

This is simply beautiful. Love your water colored flowers and dotted background.

Krisha pisze...

Very pretty!

Unknown pisze...

What a beautiful card! I love your watercoloured poppies! Thanks for joining us at ATSM!
Kamila DT

Mandy pisze...

Gorgeous card Bozena!I love how you have spritzed the flowers, they look so pretty.
Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
Mandy xx

Cut It Up Challenge Blog pisze...

This is absolutely stunning. Thanks for linking to Cut it Up for our Watercolor challenge!

Evelyn
http://mylittlecraftblog.wordpress.com

Linda pisze...

This is so pretty xx

Toni pisze...

beautiful watercolor effect!