wtorek, 4 października 2016

Akwarela po raz kolejny

Witam serdecznie moich wszystkich gości. Po raz kolejny przygotowałam kartę w technice akwareli, ponieważ uznałam, że muszę :-) Tak, CAS Watercolour Challenge potrafi zmobilizować. Wiec tak szybko, bez przedłużania




Podobnie jak ogromna większość z nas, uwielbiam liście klonu. Trudno mi wyjaśnić ten fenomen, ale one wzbudzają mój entuzjazm. Poza tym oprócz wykrojników liści w tym kształcie mam jeszcze tylko jeden "liściowy" wykrojnik, a mianowicie liść miłorzębu. Zrozumiałym jest wiec zatem, dlaczego sięgnęłam po ten właśnie. Druga jego zaleta jest taka, że ma w miarę sporą powierzchnię, więc ładnie prezentuje kolory dodane farbami akwarelowymi. Bazę karty poplamiłam tymi samymi kolorami, któe wykorzystałam do pomalowania liści. Dodając brązowe kreski na brzegach karty zamknęłam obraz w ramie. Po ich narysowaniu zaczęłam się zastanawiać, czy aby był to dobry pomysł, ale wiecie jak to jest... poszło i już się tego nie zmieni. Polski sentyment  "wszystkiego najlepszego"  jest jednym z moich ulubionych. Listki przymocowałam do bazy za pomocą pianki dystansowej. To sprawiło, że patrząc na kartę przez pół przymknięte powieki ma się wrażenie, że one właśnie oderwały się od gałązki i spadają, wirując dookoła... Tak, lubię tę kartę :-)

Jak już wspomniałam wcześniej, uznałam, że muszę się poprawić i jeszcze raz wziąć udział w zabawie
Watercolour CAS Card October Challenge Autumn mam nadzieję, że druga warstwa jest dopuszczalna
Just As Girls Challenge #363 Word Week Leaves
SS Wednesday Challenge #31 Anything Goes
The Male Room Challenge #45 Theme
Addicted to CAS Challenge #98 Watercolour
Amusing Challenge Fall Colors
Dies R Us Challenge #58 Leaves On Trees
SS Work It Wednesday September 2016



    


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

17 komentarzy:

nancy littrell pisze...

Gorgeous Watercolored Fall leaves. Thank you for sharing. Hugs, Nancy

Sharyn Polesel pisze...

Your leaves are gorgeous, and I love all of those wonderful splatters. Thanks for playing along with us at Just Us Girls!

Loll pisze...

This is a gorgeous design Bozena. I LOVE how the leaves are spinning, falling ... just perfect. And the colours are so pretty. Love the splattered background, and the outline detailing. Thanks for sharing with us at CAS Watercolour. xx

Gwendolyn pisze...

Wow I love how you made it look like the leaves are actually falling! Really pretty card!

Caryn pisze...

Stunning card, love the gorgeous Fall colours.
Thanks for playing along at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Hugs,
Caryn xxx

Ina G pisze...

Fabulously cas. Love those colourful leaves and of course the little splatters. So glad you shared with us at Just Us Girls this week. Thank You.

Darlene pisze...

Absolutely GORGEOUS!!! Thanks so much for playing in our ‘The Leaves on the Trees’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

Bonnie pisze...

Another beautiful watercolor Autumn card, Bozen! I love your leaves and the splatters and the partial frame is wonderful! Thanks so much for sharing with us again at CAS Watercolour!

Kathy Krug pisze...

Wonderful background for your pretty leaves. Thanks for sharing you design with us at Dies R Us. We hope to see more of your creations.
Kathy
DRU DT A

*Vicki* pisze...

Wow! Those leaves are absolutely gorgeous!! I love the colors, depth and dimension on these as well as the touches of gold! Beautifully done! :)

Susan pisze...

Your leaves are so beautiful - they make a perfect autumn card! Love the splatters on the background too.

Deborah Frings pisze...

I really like the softly spattered background, it allows the leaves to shine! Great work. Thanks so much for playing along with The Male Room this week! Deborah, DT.

Faith A at Daffodil Cards pisze...

GORGEOUS card, so seasonal and love the falling leaves and the frame around the card. Thank you for joining us The Male Room challenge. Faith DT

Aileen pisze...

Stunning, so so perfectly done. Love every detail.

Chris pisze...

Stunning work! Congrats on making the Top 3 over at my Amusing Challenges this past week. Hope you'll be back!

Anke pisze...

Wonderful card, I love your background and the beautiful leaves.

Greetings from Germany
Anke

Shawna pisze...

Oh BozenA this is amazing.. Look at all that dimension yet it is still a CAS card.. I am not joking that you are sooo talented and am so honored to know you my friend. I must take another peek before I depart..