Obserwatorzy

wtorek, 25 października 2016

Smooshing Alkohol Ink

Witam serdecznie moich gości. Ubiegły tydzień był dość owocny, mogę wiec zaprezentować kolejną kartkę. Do jej wykonania zainspirowała mnie Loll Thompson. Przedstawiła na swoim blogu kilka przepięknych kart wykonanych techniką smooshing alkohol ink. Myślałam, że nie uda mi się ta sztuka, ale okazało się, że dopóki nie spróbujesz nie dowiesz się, że wszystko jest możliwe :-))
Skoro już zaczęłam zabawę z tuszami alkoholowymi to nie skończyło się na jednym zestawie kolorystycznym, bo poszłam o krok dalej i mam kilka paneli w barwach niebieskich ze srebrem, zielonych i czerwonych ze złotymi smużeniami. Teraz tylko trochę wolnego czasu i będzie się działo :-)

Dzisiaj zaprezentuję błękity. Pokusiłam się o dodatkowy blask dodając po boku barwionego panelu srebrny brokatowy karton. Zdjęcia jak zwykle nie oddają urody i blasku karty, ale zapewniam, że jest co najmniej ładna :-) Ale to też jest oczywiście kwestia umowna...



na zdjęciu poniżej widać srebrne smużenia


sentyment jest z zestawu HA Color Layering Christmas Tree


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Sunday Stamps Challenge #138 Two Sides
Allsorts Challenge Week #386 Sparkle And Shine
Pixie's Snippets Playground Week #252
October Rudolph Day Challenge
Christmas Card Challenge #46 Anything Goes
HLS Challenge October Anything Goes With Dies
The 12 Months Of Christmas Challenge #22 Anything Goes
Winter Wonderland Challenge Frosty Or Well Wrapped Up
SS Work It Wednesday Challenge Oktober

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz