Obserwatorzy

sobota, 12 listopada 2016

Pierwsze próby z Yupo

Jak dobrze mieć przyjaciół :-) to prawda oczywista, ale te słowa nabierają jeszcze większego znaczenia w zderzeniu z polską rzeczywistością. Przypadkiem wygadałam się przed Loll , która jest właścicielką przepięknego bloga Stampin With Loll, że w Polsce nie jest dostępny papier Yupo i kilka dni później otrzymałam od Loll przepiękną kartkę z pozdrowieniami i ... papierem Yupo !! Wiem, wiem, co teraz powiecie - To niemożliwe! A jednak :-) Loll zrobiła mi tak wielką i tak wspaniałą niespodziankę. Kilka dni przymierzałam się do tego, by zmierzyć się z nową techniką - użycie tuszy alkoholowych na papierze Yupo i wierzcie mi, że kiedy zasiadłam do tego wyzwania, miałam duszę na ramieniu. Wiecie jak to jest... jak się ma coś cennego, to strach przed zniszczeniem z powodu braku doświadczenia jest na tyle duży, że paraliżuje nasze działania. Więc papier czekał cierpliwie na to, aż będę gotowa opanować mój strach. Yupo okazał się jednak wyjątkowo przyjazny :-)) Na jednej z kart zdarzyło mi się, że efekt końcowy zupełnie mi się nie podobał więc... po prostu umyłam papier wacikiem zanurzonym w płynie blendującym tusze alkoholowe i proszę, znów mogłam podjąć zabawę :-)) Tylko skończył mi się blender i znowu muszę czekać, aż ktoś sprowadzi go do Polski :-( Taka ta nasza polska rzeczywistość... uczy cierpliwości :-) Każdy, kto nie grzeszy nadmiarem cierpliwości powinien na kilka lat zamieszkać u nas, w Polsce, hehehe ( śmiech przez łzy)

Więc krótko opowiem o tej karcie. Użyłam tuszy alkoholowych w odcieniach czerwonym, magenta, pomarańczowym i złotym. Niestety na zdjęciu nie widać, jak piękną głębie mają te złote plamy. To wygląda naprawdę niesamowicie, a oceni to szczęśliwiec, który otrzyma ode mnie tę kartę na święta :-)
Gałązka wykrojnik jest od Impression Obssession, a kwiat poinsettia od MB.

na tym zdjęciu złota głębia delikatnie się pojawiła, szczególnie powyżej kwiatu


na tym zdjęciu jeszcze wyraźniej widać złoty blaski tła, choć i tak nie jest to pełny obraz tego, co prezentuje Yupo




Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Winter Wonderland Challenge Add Ribbon or Lace and/or Christmas Flower
Jingle Belles Mele Kalikimaka
CAS on Sunday Challenge #95 Flowers
The Flowers Challenge #2 Occasion
HLS Challenge November Anything Goes with Dies
HLS Challenge November Mix Media Alkohol Ink
Brown Sugar Challenge #224 Anything Goes
STAMPlorations CAS Card Challenge November  bez opcjonalnego skrętu kolorystycznego

  



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony.
Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz