Obserwatorzy

piątek, 20 stycznia 2017

Słodziak

Wyzwanie NBUS u Darnell nadal trwa, a że można wejść trzy razy, wiec nie podaruję sobie tej przyjemności :-)
NBUS oznacza użycie przedmiotu z naszych zapasów, który nigdy wcześniej nie był używany. Ale może to być również technika, którą wykorzystujemy po raz pierwszy


Mój nowy stempel z Purple Onion Designs nie mógł już dłużej siedzieć w szafce. Jak usłyszał o tym wyzwniu, sam wyskoczył na blat biurka przy lada okazji :-) To więc będzie mó NBUS, bo sama technika nie jest mi już całkiem obca. Zgodnie ze wskazówkami wyzwania użyłam kredek na papierze craftowym. Tym razem są to różne odcienie brązów i róż do ożywienia uszu. Uważam jednak, że te nielubiane przeze mnie róże i tak są lepsze niż te brązy ( tak nawiązując do poprzedniego posta).



Sentyment pochodzi z zestawu stempli HLS Everyday Sentiments, został odbity dwukrotnie granatowym tuszem Archival Ink. Kiedy patrzę na to odbicie, mam wrażenie, ze jest jakby aksamitne, mniej natarczywe, aniżeli pieczętowane w kolorze czarnym.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Darnell Challenge NBUS #8 
QKR Stampede Challenge #227 Anything Goes or One for The Kids
Seize the Birthday Challenge Anything Goes



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-) Życzę miłego dnia. BożenA
Prześlij komentarz