niedziela, 19 marca 2017

Koszyczek ze "święconką"

Witajcie moi kochani. Mam przygotowaną jeszcze jedną kartę wielkanocną. W polskiej tradycji jest święcenie żywności w sobotę wielkanocną. Potem te ptrawy spożywane są podczas świątecznego śniadania. Moja kartka przedstawia taką podstawową wersję wielkanocnego koszyczka ze święconką :-) Same jajka, ale jajka też dobre, powiem więcej, pyszne!




Kartkę zgłaszam na wyzwanie
AAA Cards CAS Game #86 Diecuts



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA

6 komentarzy:

Mac Mable pisze...

What a pretty card. Love how you've done your eggs and thank you for let us know a little more about the tradition of Easter x

Mój świat kolorów pisze...

Bożenko, piękna kartka! a jajeczka też lubię pod każdą postacią, chociaż te wielkanocne smakują najbardziej..pozdrawiam:)

Cornelia (fun stamping) pisze...

Such a pretty Easter card! We in Germany have the same tradition on Easter.

*Vicki* pisze...

Such a gorgeous Easter basket design!! You've done such an amazing job with the colors on the eggs too!! Love the dimension!! :) Hugs & Smiles - *Vicki*

Greta pisze...

Oh what beautiful eggs! I love this sweet card!

sandie pisze...

Gorgeous bright coloured eggs and love the trim of grass. Thanks for joining AAA