sobota, 1 kwietnia 2017

Ten słodki zajączek

Witajcie, moi mili goście :-)
Dzisiaj przedstawię kolejną kartkę wielkanocną. Po raz kolejny sięgnęłam po digi stempel, tym razem przedstawia bardzo słodkiego króliczka. Pomalowałam go Promarkerami i muszę przyznać, że uwielbiam jego ogonek :-)) Dziwne, ale mam wrażenie, jakby był naprawdę zrobiony z puchatego futerka. Dobra, za chwilę sami ocenicie ten ogon, może się przecież okazać, że to tylko moja schiza i ogonowa fiksacja.





Właściwie to cały zając mi się podoba, nie tylko jego ogon, hehehe. Moje Promarkery są coraz lepsze... tak musi minąć jeszcze sporo czasu, zanim mnie dobrze poznają i nauczą sie ze mną współpracować. Też tak macie z niektórymi narzędziami?

Kartkę zgłasza na wyzwanie



Alphabet Challenge B for Bunnies



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego weekendu.
BożenA

9 komentarzy:

Nstiz pisze...

You chose such a cute image and your coloring is so perfectly done! Love the shadows and highlights on this little guy! This is just charming, Bozena!

Arleta pisze...

wspaniała

Mac Mable pisze...

Yes I am loving the cute Bunnies tail too xx I am also loving your colouring and your adorable card x

*Vicki* pisze...

Oh my gosh that bunny is so stinkin' CUTE!! I love the birdie sitting on his tail!! LOL!!

Mój świat kolorów pisze...

cudnie i słodko!!

Tammy pisze...

Awww this is so cute, I love that sweet bunny image and your fab CAS design! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog.
Tammy x

Julie B pisze...

Aww, such a cut Easter bunny!
Thanks for sharing with us at Cardz4Guyz and STAMPlorations. :)

Michelle pisze...

A like you sweet Easter bunny. Lovely colors.
Thanks for joining us at Cards und More. Good luck!
Michelle (DT)

Zora pisze...

A cute card love the bunny he is so cute. Thanks for your participation in Cards und More challange. Hope to se you in outher next challange. //Zora (DT)