Obserwatorzy

niedziela, 4 czerwca 2017

Czerwcowe wyzwanie w Happy Little Stampers Xmas

Cześć, mam nadzieję, że znajdziesz trochę czasu, aby wpaść do nas w Happy Little Stampers, żeby się rozejrzeć, zainspirować i stworzyć swoją piękną kartkę świąteczną. Każda karta może wziąć udział w naszym wyzwaniu, a jeśli zechcesz trochę się pomęczyć ;-)) możesz stworzyć ją zgodnie z opcjonalnym tematem tego miesiąca.

Sponsorem naszej zabawy jest właścicielka sklepu HLS Kylie Purtell. Pamiętaj, że każda karta ma szansę wygrać wyzwanie, a zwycięzca otrzyma bon do zrealizowania w sklepie HLS.


Najpierw stworzyłam tło do karty przy pomocy farb akwarelowych. Kolejnym krokiem było wycięcie zakręconej choinki z brokatowego  kartonu przygotowanego przeze mnie już jakiś czas temu.

 Na zdjęciu poniżej możesz zobaczyć zbliżenie brokatowego kartonu. I niestety musisz uwierzyć mi na słowo, że na zdjęciu blasku prawie nie widać :-(( ale o tym wie każdy cardmaniak, który próbował sfotografować brokat.



Kartkę dopełnia mój nowy stempelek ze świątecznymi życzeniami z polskiej firmy Agateria. Baaaardzo mi się podoba :-)

Teraz Twoja kolej. Zajrzyj na blog HLS po więcej inspiracji. Dziewczyny z DT przygotowały piękne karty dla Ciebie. Zrób swoją kartę i koniecznie z nami zagraj. Masz czas do końca miesiąca.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
The Holly And Ivy Christmas Challenge #7
CHNC Challenge Extra for June 2017
Christmas Card Throwndown Challenge June Stash
SS Work It Wednesday Challenge May

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony


Życzę miłego dnia.

BożenA
Prześlij komentarz