piątek, 2 czerwca 2017

Czerwcowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS

Witam kochani i zapraszam do gry z wyzwaniu czerwcowym w Happy Little Stampers CAS. Tematem wyzwania jest SMOOSH/ SMUŻENIE


Zwycięzca otrzyma bon od naszego wspaniałego sponsora -  Kylie Purtell, właścicielki blogów i sklepu Happy Little Stamper



Chciałabym przypomnieć definicję karty CAS

jeden główny punkt ogniskowy
dużo wolnej przestrzeni
minimum warstw
minimum ozdób

Moja kartka to efekt przypadku. Jakiś czas temu przygotowałam kilka paneli barwiąc je techniką smooshing Inka Gold z użyciem Inka Gold w kolorze różowym i złotym. Na jednym z paneli ukazał się obraz na kształt... ust :-)
"Hmmm, usta" - pomyślałam. "na diabła mi usta i co ja z nimi zrobię? Byłam rozczarowana. I jak to zwykle bywa w takich przypadkach, nagle przychodzi olśnienie i masz! Masz pomysł i w ostatecznym rozrachunku nawet Ci się to podoba...


Jedyną korektą jaką zrobiłam to dodanie drobnej szarej kreski, aby delikatnie zaznaczyć środkową linię ust


Dla ładnej prezentacji barwiony Inka Gold panel zamieściłam wewnątrz owalu wyciętego wykrojnikiem Poppystamps. Całość przykleiłam na piance dystansowej, co pozwoliło wyróżnić środkowy element karty.




Kiedyś otrzymałam nagrodę z Serendipity, wśród wybranych wtedy stempli znalazł sie i ten, który użyłam dzisiaj (NBUS). Sentyment został wykonany srebrnym EP, co ładnie komponuje się z delikatną kartą.



 Zapraszam Cię do zobaczenia pozostałych kart przygotowanych przez pozostałych członków DT HLS CAS. Na pewno znajdziesz tutaj mnóstwo wspaniałych inspiracji. Zachęcam do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu. Nie może Cię tam zabraknąć!


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Cuttelbugmania Challenge Frame It.
Make My Monday Challenge #47 Victorian Romance
In The Pink Challenge # 120 Embossing  sentyment wykonany przy użyciu EP na gorąco
Crafty Catz Challenge #373 AG with Summer Time lato to czas letnich miłości
Eclectic Ellapu Challenge A Touch of Pink
Dies R Us Challenge #74 Masculine kartka dla faceta od zakochanej kobiety
SS Work It Wednesday Challenge May

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję za komentarze i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA

18 komentarzy:

Kim Heggins pisze...

This is one incredible card...so clever!

Kylie pisze...

wow, those lips with their gorgeous sparkle.... amazing! Great card xx

sandie pisze...

wow what a great idea and they really do look like lips x

Sazzle Dazzle pisze...

Super clever, neat, elegant and striking. Love your take on this challenge.

Mój świat kolorów pisze...

świetna kartka, pięknie wkomponowałaś usta w kartkę:))

Nonni pisze...

I love the elegant border around the lips, that's very pretty!

Darnell pisze...

Oh my gosh, why didn't I think of this since I'm always calling it smooching! Well done, Bozena! What fun having a smooshed smooch!! Hugs, Darnell

Anonimowy pisze...

Bożenko kochana Ty nawet jak coś "spier..." to wychodzi cudowna kartka! Jestem oczarowana:))))
Asia

Bonnie pisze...

How clever of you to used the pattern of the smoosh to make these lips, Bozena! Love the pretty way you've framed them too!

Linda pisze...

What a clever design .... love it!!

Darlene pisze...

OMG this is so unique and creative! Thanks so much for playing in our ‘Masculine’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

Darlene (DRU Blog Leader)
DIES R US CHALLENGE BLOG
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

Christine L pisze...

What an unusual and fabulous card - I love the idea!

Thanks for joining in the fun at In The Pink - hope to see you again soon!

Christine x

Elaine aka Ellapu pisze...

gorgeous project - love it.Thank you for joining in with this month’s challenge over at Eclectic Ellapu and hope to see you in our future challenges

DT – Rhedd’s Creative Spirit
Mother Hen – Altered Eclectics
Mother Hen - Eclectic Ellapu
Personal blog – Handcrafted by Ellapu

laurie pisze...

So clever! What an awesome card. Thanks for joining us at Dies R Us!

AO Creations pisze...

Super cute!!! Thank you for joining us at Make My Monday, good luck!!! Amy DT

Neets B pisze...

A wonderful design idea, Bozena. Love the detailed die cut with the pop of red in the centre, and the added pearl effect looks beautiful xx

Cazro pisze...

Wow this is different, very clever. Thanks for joining us at Make My Monday. Caz DT.

Nandini pisze...

Very lovely card. The die cut frame is stunning! Great to see you join in the Make My Monday Challenges. All the best and hope we will see you again soon. Nandini, DT.