wtorek, 7 listopada 2017

Dwanaście tagów bożonarodzeniwych.

Witam miłych gości.
Zbliżają się święta, już niebawem będziemy potrzebowali znacznych ilości kart bożonarodzeniowych, ale również będziemy potrzebowali sporo tagów dołączanych do prezentów. To czas, kiedy pojawiają się wyzwnia na stworzenie tagów właśnie. Moja przyjaciółka Loll wraz z przyjaciółmi zorganizowała po raz czwarty wyzwanie Twelve Tags of Christmas


Tag ma być przygotowany w technice mix media. Musisz użyć stemplowania i co najmniej 2 innych technik. Ja wykorzystała stemplowanie, splashing ( trudno mi znaleźć odpowiednik w języku polskim - nakrapianie, pryskanie...?) i wycinanie za pomocą wykrojników.
Widziałam dzisiaj te niesamowite projekty Loll i jej gości, ale również oszałamiające tagi uczestników zabawy i zastanawiałam się, czy mój tag nadaje się do zgłoszenia go do tego wyzwania, ale co tam, wchodzę. W końcu muszą być też te brzydsze tagi, które bez problemu będzie można odrzucić w pierwszej kolejności :-))






Wyzwanie Loll to dobry pretekst, żeby popracować nad tagami. Wiem, że nie każdy darzy tagi wielką miłościa, ale każdy będzie ich potrzebował :-)

Tag zgłaszam na wyzwanie
Twelve Tag's of Christmas
25 Days of Christmas Tags zainspirował mnie tag Michele Ferguson day 5

Rozpoczyna się dzisiaj! 

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Such a pretty tag and so elegant. Love the gold and the red together, great stamping and that die cut is fabulous x

Nstiz pisze...

Wow, Bozena! This is just beautiful with the gold embossing on the deep red! How lovely! Love the snowflakes on your background too! Love your tag!

Loll pisze...

Beautiful tag BozenA! Love the red and gold together. And the cupid with the heart wreath is a perfect match. Your splatters add lots of texture and fun. Thanks for joining my tag event, sweet friend! xx

nancy littrell pisze...

Gorgeous gold and red Christmas tag, BozenA. I love all the shine from your gold fairy and gold snowflakes and gold splatters. So pretty and festive for the holidays. TFS My friend. Hugs

garnett pisze...

I love the fairy die. I would like to add it to my fairy collections . Who makes the die?

BożenA pisze...

I wish I could answer you for an email, unfortunately the "answer" function does not work. I bought this die cut for Ali Express. I hope this helps. Regards,
BozenA

Bonnie pisze...

The gold embossing is beautiful on the deep red, Bozena! Love that wreath with the little cherub!

cm pisze...

Your gold angel and snowflakes make for a most elegant, stunning tag! WOW! So thrilled to see your creativity in the 25 Days of Christmas Tags gallery!
~carol

Beverly S. pisze...

That die is SO cute...there goes my want list growing (again). You used it great on this tag...GOOD job!

My Card Attic: Hazel pisze...

What a beautiful tag Bozena! Full of richness, glimmer and glamour! LOVE it! Have a wonderful Sunday my friend! Love & Hugs. Hazel xx
My Card Attic