poniedziałek, 13 listopada 2017

Wstyd mi...

Cześć!
Tytuł na pewno nic Wam nie powie, ale wierzcie, że jest mi wstyd. I nie wstydzę się za siebie, bo raczej nia mam powodu do wstydu. Mam nadzieję, że większość z Was domyśłi się, za co się wstydzę i czego zaczynam się wstydzić.
Przygotowałam kolejne tagi, ale tylko jeden z nich zaprezentuję, ponieważ tylko ten spełnia wymagania wyzwania  Twelve Tags of Christmas


Do zrobienia tego tagu wykorzystałam piękny wykrojnik Penny Black, złoty lustrzany karton, czarny karton, złotą farbę i wykrojnik, by wyciąć tag. Sentyment pochodzi od Serendipity


Kocham w tym obrazie te drobne złote nakropienia, które wyglądają jak gwiazdki na bezchmurnym nocnym niebie.

Tag zgłaszam na wyzwanie mojej przyjaciółki Loll Thompson
Twelve Tags for Christmas Day 8  wykorzystałam wycinanie wykrojnikami, stemplowanie, gorący embossing, nakrapianie.
25 Days Of Christmas Tag Day 13
Christmas With The Cuties Challenge #11 Tags

 

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

10 komentarzy:

Nstiz pisze...

I LOVE this, Bozena! I too have trouble getting the stamping on my tags cut you succeeded! Love the gold spattering and the beautiful nativity die cut. The gold on black is fabulous! Happy to see your tag!

Loll pisze...

Gorgeous tag BozenA!! Love the black background with your gold die-cut, splatters and sentiment. Very elegant! Thanks for joining my tag event, dear friend! xx

My Card Attic: Hazel pisze...

Beautiful Bozena! Rich and bold in the black and gold! Have a great week! Love & Hugs. Hazel xx
My Card Attic

Kim Heggins pisze...

Simply stunning...what a gorgeous Christmas tag! Thank you so much for joining Tracey's 25 Days of Christmas Tags!

Beverly S. pisze...

Very pretty with the gold on the black tag...good job!

Mój świat kolorów pisze...

robi wrażenie...piękny:))

Mac Mable pisze...

So very pretty and elegant. The gold splats do look like stars and are fabulous. The gold die cuts finish off your tag so beautifully x

Bonnie pisze...

The gold on the black is gorgeous, Bozena! So elegant!

Lynne pisze...

A beautiful tag, very elegant. Thank you for joining in at Christmas with the Cuties x

Marie Bingaman pisze...

This tag is really lovely, and sophisticated! I am in *LOVE* with it! Thanks for sharing it with us at Christmas With The Cuties! :)

~Marie B -DT