czwartek, 4 stycznia 2018

Styczniowe wyzwanie w Crafting With An Attitude.

Cześć kochani,
Bardzo się cieszę, że znowu się spotykamy. To okazja do zaproszenia wszystkich do udziału w wyzwaniu Crafting With An Attitude. Moja karta wykorzystuje digi stamp Lacy Sunshine Sheldon.

Jak widać na zdjęciach, moja kotka Miła wzięła czynny udział w zdjęciach... Na pewno widzicie ten szylkretowy koci włos w okolicy czapki żółwia :-) ? To Miła, choć nie w całej okazałości 😡



Obraz pomalowałam farbami akwarelowymi. Gałązka świerku została namalowana odręcznie. Użyłam jeszcze 2 rodzajów foliowej taśmy dekoracyjnej ( czerwona jest holograficzna, po prawej stronie to urocze czerwone kokardki). Panel z obrazem został podklejony na piance dystansyjnej. "Magicznych świąt" to wykrojnik z zestawu Rosy Owl.
Zapraszam do wzięcia udziału w naszym wyzwaniu styczniowym. Dla zwycięzcy jest nagroda :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwanie 
Crrafty Animals Challenge #10 AG
CCC Digi Creations Challenge #88 AG

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Christine Alexander pisze...

Adorable image Bozena, the cat hair made me smile. My cards and glue are often sporting Golden Retriever hairs :)

Bonnie pisze...

You've done an awesome job of watercoloring this cute turtle! Obviously your kitty thinks so too!

Nstiz pisze...

Oh my is he cute, Bozena! You water colored him beautifully! Love the soft colors on this and your hand painted pine branch finishes this off perfectly. Love this!

Mac Mable pisze...

What a cute image and love your colouring on this gorgeous card x

Creaine pisze...

nice work! Thanks for joining us at CCC Digi Creations. Good luck.
Bye, Groetjes van Ine (DT)
http://creaine-cards.blogspot.nl/