czwartek, 1 lutego 2018

Wyzwanie lutowe w Crafting With An Attitude

Cześć,
zapraszam do naszej zabawy. W tym miesiącu sponsorem dla zespołu i zwycięzcy wyzwania jest Beccy's Place. Ja wykorzystałam digi stamp Norman Gnom, który pochodzi z zestawu "Gnomy w moim ogrodzie". Oh, piękne są :-)

Wydrukowałam obrazy w kilku rozmiarach i zmienionych proporcjach. Pomalowałam je kredkami i dokładnie z konturem wycięłam. Tło jest czarne, wykonałam na nim smugi rozchodzące się promieniście od centrum za pomocą białego perłowego tuszu. Na to centrum nakleiłam lampę wyciętą wykrojnikiem z AE. Stemplem "mazaj" zrobiłam podstawę dla gnomów, wytłaczając odbicie srebrnym EP.


 





Zapraszam do udziału w wyzwaniu, nie ma żadnych ograniczeń temetycznych. Wejdź na stronę Crafting With An Attitude, zobacz inne projekty DT i dołącz do zabawy.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
SS Wednesday Challenge #46 AG

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.

5 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Wonderful background and love how the white pearl ink radiates out. The images look great and the lantern looking fabulous x

Bonnie pisze...

What a wonderful background with the light radiating from the lantern into the night sky! Love these fun little garden gnomes too!

Nstiz pisze...

This one is SO fun, Bozena! You have done a great job with those rays on black cardstock and those gnomes are just so cute! Great job coloring them too.

Christine Alexander pisze...

they really make me smile, awesome gnomes and incredible colouring especially the rays of light

Jo Nevill pisze...

Great card, your gnomes are so fun !
Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge this week. Jo x